BELGELENDİRME BÜRO AMİRLİĞİ
KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
SIRA NO |
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ |
1 |
YİVSİZ TÜFEK RUHSATNAMESİ (YENİ, YENİLEME, SATINALMA BELGESİ İŞLEMLERİ |
|
2 GÜN (DOSYA İSTEME HARİÇ) |
2 |
YİVSİZ AV TÜFEĞİ DEVİR İŞLEMLERİ |
|
1 GÜN (DOSYA İSTEME HARİÇ) |
3 |
SES VE GAZ FİŞEĞİ ATABİLEN SİLAHLARIN KAYIT ALTINA ALINMASI VE BELGE VERİLMESİ |
|
1 GÜN |
4
|
HAVAİ FİŞEK ATIŞ İZNİ |
|
3GÜN |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde,
hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri: Fevzullah AKTÜRK İkinci Müracaat Yeri: Kerem GÜVENER
Unvan :Komiser Yardımcısı Unvan : 3.Sınıf Emniyet Müdürü V.
Adres : Hükümet Meydanı no:1 Cad.53700 Adres : Hükümet Meydanı no:1 Cad.53700
Tel :511 31 43 Tel : 511 31 43
Belgegeçer :511 39 88 Belgegeçer :511 39 88
E-Posta :rizefindikli@egm.gov.tr E-Posta : rizefindikli@egm.gov.tr
1
1
|
ARAÇ TESCİL İŞLEMLERİ
ARAÇ TESCİL İŞLEMLERİ
|
Yeni Kayıt: 1-Sahiplik belgesi (fatura), 2-Uygunluk belgesi, 3-ÖTV ödeme belgesi, 4-Sigorta poliçesi, 5-Dilekçe 6- Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi, 7-Şirketler için ticari sicil gazetesi, faaliyet belgesi (aynı takvim yılı tarihli ), imza sirküleri, 8-İşlem vekâleten yapılıyor ise vekâletname, Devir: 5942 sayılı Kanun’un birinci maddesi gereği, tescil edilmiş araçların her çeşit satış ve devirleri 01.05.2010 itibariyle noterler tarafından elektronik ortamda yapılmaktadır. Noterce düzenlenen geçici belge ile araç sahibi veya vekilinin 15 gün içinde müracaat etmesi halinde araç tescil belgesi teslim edilmektedir, teslim alınmaz ise PTT ile adrese gönderilmektedir.
Hurda: 1-Hurda talep dilekçesi, 2-Müracaat formu (2 adet), 3-Vergi dairesi ilişik kesme belgesi, 4-Araç tescil ve trafik belgeleri, 5-Plakalar, 6- Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi, 7-M1, N1 araçlar ile motosiklet ve motorlu bisiklet harici üç tekerlekli araçlar için “Araç Kayıttan Düşme ve Bertaraf Formu”
Trafikten Çekme: 1-Trafikten çekme talep dilekçesi, 2-Müracaat formu (2 adet), 3-Vergi dairesi ilişik kesme belgesi, 4-Araç tescil ve trafik belgeleri, 5-Plakalar, 6- Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi,
Trafiğe Çıkarma: 1-Trafiğe çıkarma talep dilekçesi, 2-Araç tescil belgesi (çekme belgesi), 3-Sigorta poliçesi, 4-Araç üzerinde değişiklik yapılmış ise bu değişikliğe ait belgeler, 5-Araç muayenesinin yapıldığına dair belge, 6-Müracaat formu (2 adet), 7- Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi,
Belge Yenileme: 1-Müracaat formu (2 adet), 2-Muayene istasyonundan araç muayene raporu ( gerekirse tespit raporu), 3-Muayene hanesi biten motorlu araç trafik belgesi, 4-Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi, 5-Şirketler için ticaret sicil gazetesi, faaliyet belgesi (alındığı yıl için geçerlidir) ve imza sirküleri aslı ve fotokopisi, 6-Sigorta poliçesi, 7- İşlem vekâleten yapılıyor ise vekâletname,
Rehin Kaldırma: 1-Noter tasdikli rehin kaldırma yazısı aslı, 2-Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi, (Vekil ise vekaletname aslı ve fotokopisi)
Haciz Kaldırma: 1-Haciz kaldırma yazısı aslı, 2-Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi, |
(Yeni Kayıt İşlemleri 10-15 Dakika) Ruhsat Döküm ve Plaka Değişikliği Nakil Alma- Hurda-Trafikten Çekme-Trafiğe Çıkarma-Belge Yenileme-Rehin Koyma ve Kaldırma-Haciz Kaldırma ve Teknik Değişiklik İşlemleri 5-10 Dakika |
2
|
SÜRÜCÜ BELGESİ İŞLEMLERİ |
Yeni Kayıt: 1-Sürücü sertifikası aslı, 2-Sürücü olur sağlık raporu aslı ( sağlık kuruluşlarından), 3- Adli sicil belgesi aslı (sürücü belgesi için), 4-Sürücü belgesi harç makbuzu (sınıfına göre), kart bedeli ve hizmet bedeli makbuzları 5-Sürücü belgesi müracaat formu(bizce düzenlenecek) (Ek:18), 6-MTSK müracaat formu (onaylı sureti), 7-Şoförler cemiyetinden alınacak sürücü belgesi dosyası, 8-Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi (T.C.kimlik no), (Yabancılar için ikamet tezkeresi aslı ve fotokopisi, yabancı kimlik no) 9-Biyometrik fotoğraf (2 adet) 10-Kan grubunu belirtir belge, 11-Örnek-5 formu (GBT) (İkamet tezkereli yabancılar hariç), 12-Öğrenim belgesi, 13-Parmak İzi Kayıt Formu(tarafımızdan parmak izi aldırılarak veya kontrol edilerek dosyasına konulacak)
Fark : Yeni kayıttaki tüm belgeler,
Belge Yenileme:(Yıpranma, Zayi,Yeni Sürücü Belgesi için): 1-Eski Sürücü Belgesi(yoksa kayıp müracaat formu) Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi (T.C.kimlik no), (Yabancılar için ikamet tezkeresi aslı, fotokopisi, yabancı kimlik no) 2-Sağlık Raporu 3-Biyometrik fotoğraf (2 adet), 4-Kan Grubu Belgesi 5-Harç ve Hizmet Bedeli Makbuzu 6-Adli Sicil Belgesi(tarafımızdan sorgulanarak dosyasına konulacak)
Yabancı Sürücü Belgesi Tebdil : 1-Yabancı sürücü belgesi aslı ve tercümesi (noter veya konsolosluk tasdikli), 2- Sürücü olur sağlık raporu aslı (ilimizdeki sağlık kuruluşlarından), 3-Adli sicil belgesi aslı (sürücü belgesi için), 4-Sürücü belgesi harç makbuzu (sınıfına göre), 5-Sürücü belgesi müracaat formu, 6-Şoförler cemiyetinden alınacak sürücü belgesi dosyası, 7-Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi (T.C.kimlik no), (Yabancılar için ikamet tezkeresi aslı, fotokopisi, yabancı kimlik no) 8-Vesikalık fotoğraf (4 adet), 9-Kan grubunu belirtir belge, |
İlk kez sürücü belgesi alacaklar, zayi ve belge yenileme kendi bürosu için 10-15 Dakika , başka il/ilçe ve Sürücü Belge bilgisinde hata yok ise 10-15- dakika hata veya eksiklik varsa sakınca sorma nedeniyle 1 gün sonra işlem tamamlanır. |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri: Trafik Tescil ve Denetleme Büro A. İkinci Müracaat Yeri: İlçe Emniyet Müdürlüğü
İsim: Bahadır Han KARAMAN İsim: Kerem GÜVENER
Unvan: Trafik Tescil ve Dent. Büro Amir.V Unvan: İlçe Emniyet Müdürü V.
Adres: Merkez Mah. Hükümet meydanı Adres: Merkez Mah. Hükümet
No:1/A Fındıklı/RİZE Meydanı no:1/A Fındıklı/RİZE
Tel:: 0464 511 31 43 Tel: 0464-511 31 43
Belgegeçer: 0464 5113988 Belgegeçer:0464511
E-Posta :rizefindikli@egm.gov.tr E-Posta:rizefindikli@egm.gov.tr
POLİS MERKEZİ AMİRLİĞİ
KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
SIRA NO |
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
|
1 |
Yaşlılık ve Engelli Maaşı Tahkikatı |
Yaşlılık ve engelli maaşı müracaatları ilçe Sosyal Yardımlaşma Ve Dayanışma Vakfınca yapılmakta ve başvuru için gerekli belgeler Sosyal Yardımlaşma Ve Dayanışma Vakfınca istenildiğinden, Polis Merkez Amirliğimizce vatandaşlarımızdan herhangi bir belge ve evrak istenilmemektedir. |
1 ile 7 gün arası |
2 |
Adres Tespit Evrakı (İnceleme) |
Adres tespit inceleme işlemleri Adli ve İdari Büro Personelince Mahallinde tahkikat yapılmaktadır. Vatandaşlarımızdan Polis Merkez Amirliğimizce herhangi bir belge ve evrak istenilmemektedir. |
1 ile 7 gün arası |
3 |
Düzenleyici İşlemler |
1-İşletici veya çalışanlarına ait kimlik bildirme belgesi 2-Nüfus cüzdanı fotokopileri 3-İkametgâh belgeleri |
30 dakika |
4 |
Şikayet Dilekçeleri |
1-C.Başsavcılığından havaleli dilekçe 2-Nüfus cüzdanı fotokopisi |
Adli ve İdari Tahkikatın durumuna göre değişmektedir. |
5 |
Vatandaşların karşılaştığı olaylar ile ilgili müracaatının yada şikayetinin alınması |
Polis Merkez Amirliğimizce herhangi bir belge ve evrak istenilmemektedir. |
2-3 saat |
6 |
Ruhsat işlemleri |
Umuma Açık iş Yerlerinin Ruhsat İşlemleri Asayiş Büro Amirliğince takip edilmekte olup Polis Merkez Amirliğimizce vatandaşlarımızdan herhangi bir belge ve evrak istenilmemektedir. |
1-2 saat
|
7 |
Kayıp şahıs müracaatı |
Müracaatının alınması ardından müracaat tutanakları kayıp şahıs formu ve eşkal bilgileri ile birlikte fotoğrafının yaşı küçük olanlar için Çocuk Şube Müdürlüğüne, yaşı büyük olanlar için Asayiş Şube Müdürlüğüne gönderilmesi, şahsın kayıp şahıslar, GBT ve Tehdit Projelerine girilerek yurt genelince aranmasının sağlanması, gerekirse ilgili yerler ile yazışma yapılarak şahsın bulunması. |
Kayıp Şahıs Bulunana Kadar |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracat Yeri |
Fındıklı Polis Merkezi A. |
|
İlçe Emniyet Müdürlüğü |
İsim |
Fevzullah AKTÜRK |
|
Kerem GÜVENER |
Ünvanı |
Polis Merkezi Amiri V. |
|
İlçe Emniyet Müdürü V. |
Adres |
Merkez Mahallesi Hükümet meydanı No.1/A |
|
Merkez Mahallesi Hükümet meydanı No.1/A |
Telefon |
464 511 31 43 |
|
464 511 31 43 |
Belgegeçer |
464 511 39 88 |
|
464 511 39 88 |
E-Posta :rizefindikli@egm.gov.tr E-Posta:rizefindikli@egm.gov.tr